Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tisdag idag.

Lade mig kl 22 igår och somnade på säkert en kvart eller nåt, sen sov jag hela natten tills Ronny skulle upp vid 4, sen somnade jag om igen KORS I TAKET,, men gud va skönt att få sova ordentligt!
Var längesen sist.
Så när Hugo vaknade vid 7 så var jag pigg. :)
Det tyckte nog Hugo om :)
Jag brukar ju va helt dö, tur att han är så snäll så han tittar på bompa en stund på morgonen så jag får vakna till, annars blir jag svimfärdig på en gång.
Det är verkligen inte lätt,, men vad gör man,, hellre gör jag så än att han ska få se sin mamma svimma eller nåt.
Det är nog jobbigast med hela graviditeten, att jag har blivit svimfärdig så lätt,
illamåendet och att jag knappt hunde äta på 24 veckor överlevde jag,
men att hålla på att svimma hela tiden är inte kul.
Jag fattar inte hur jag har klarat det faktiskt, men vips så är jag här, går in i v.30 imorgon. :)
Så nu är det bara att leva dag för dag och försöka stå ut.
Sen är det över och vi har våra små söta bebisar här :D

Sen kommer jag nog inte orka va gravid på några år.
Fler barn vill jag ha, en till iaf, vill inte ha 3 st utan isåfall 4. :p
Men tänk om det också blir tvillingar och jag mår lika dåligt igen?! :P
Jaja, man vet aldrig.. det återstår att se om typ 3 år eller nåt.


Gud va jag babblar på..
sitter nu och väntar på att tiden ska bli 8.40 så vi ska gå till dagis.
Sen ska jag till MVC , tänka sig att jag kom ihåg morgonurinprov idag,
brukar glömma det och så kommer jag alltid på det i sista sekunden :p
Jag ska ju ta med sån varje gång jag är på koll, nu har jag varit på koll så ofta så det vore konstigt om det inte är inpräntat i huvudet haha.

Solen lyser också, hoppas det håller i sig.
Ha en bra dag.
 hej hej.


Kommentarer
Postat av: marlene

det är tur att det finns bompa å andra knep när man verkligen behöver ladda batterierna innan man drar igång den nya dagen;) tur att vi har så snälla barn:) kram

2010-05-11 @ 08:23:29
URL: http://liasmamma.blogg.se/
Postat av: jessica olsson

Ja visst var den lite rolig? :)

Ja jag tror det är förkylningen som gör mig så här. Ja jag kan förstå dig att det trycker förmodligen på då du har 2 st också :)

Hur gick det på Mvc då ?

Kram

2010-05-11 @ 09:55:56
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback