Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Torsdag.

Fy vilken natt.. lade mig vid 22, somnade rätt fort, sen har jag vaknat var & varannan timme och varit jättepigg & bebisarna har sparkat som fan så hela jag har gungat till :p
Sen när man väl skulle upp var jag såå trött..
nu sitter jag här som jag vet inte vad och känner mig helt borta. :p


Hugo är på dagis, så jag ska passa på att vila lite medans han är där..
Imorgon är det Fredag igen, skönt med helg.
Är väl Rättviks marknad i helgen va?
Jag & syrran ska dit på jakt efter en grej ;)
Jag har nog inte varit dit på säkert 5 år, jag är inte så mycket för de där marknads-krafset som finns.


Tänkte lägga ut lite bilder..

Busfrö bland massa saker som han har rivit fram :p

 

Hugo myser med Teddy :)


Hugo vägrade sova i sin säng igår så han fick sova inne hos oss.. shit va lång han har blivit! Han är ju längre än vad han ska vara, men det ser så roligt ut ibland när han sträcker på sig. :p


Min goos!



Halvkass magbild :) v.29.
Folk har börjat säga att jag inte har så stor mage, för att vara tvillingar.. det gör mig lite nervös, längtar tills ultraljudet så jag får veta vad dom väger.. måttet är iaf som det ska och följer min egen kurva..




Nu ska jag vila en timme tills min plutt ska hem :)

Hej hej.


Kommentarer
Postat av: Ammie

hehe sööt hugo!



åå jag vill också till marknaden, när ska ni dit?

ni har inte plats för en till?? =) vet inte om jag har nån å åka med!! hade vart kul iaf å åka me er :)



Puss <3

2010-05-06 @ 14:10:03
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback