Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Uppe med tuppen.

Ja det kan man verkligen säga att vi var imorse,
när Ronny skulle upp till jobbet kl.5.30 så vaknade Hugo och var pigg och ville upp.
jag var faktiskt rätt pigg jag med, men efter nån timme så stängdes min hjärna av hehe..
Tur att Hugo är så lugn & snäll så vi kunde vila lite till bompa. :)

Vi har nyss ätit lite lunch, makaroner & köttfärssås, har kommit på att Hugo inte äter spagetti, men makaroner äter han..
makaroner ser väl roligare ut kanske, barn tycker ju om mat som ser lite rolig ut :p


Guuud vilket tjat det är om Lady Gaga på radion idag,
dom undrade vad det är med Lady Gaga som är så bra egentligen,, och det undrar jag med,,
hon är som vilken artist som helst.. första låten är bra sen blir det bara för mycket och uttjatat så det blir dåligt istället..
Finns då verkligen bättre musik än hennes! :)

Nu är det några timmar kvar sen slutar Ronny, skönt med helg. Vart inge Rättviks marknad idag, ska nog dit imorgon med syrran, Ammie & Hugo.. får se om jag hittar det jag letar efter ;) Fan vad drygt att gå där och trängas med stor mage & barnvagn & massor med folk.. men men jag ska fram, dom får väl fan flytta på sig ;)


Nej nu ska jag gå ner och hjälpa Hugo bygga ihop tågbanan, hör att han skramlar och försöker får ihop den, men det går inte alltid så bra som han vill och fyy vad arg han blir,
han har nog lika dåligt tålamod som mig, men ändå är han så envis, precis som jag :p
Mammas hjärtegull :)


Föresten, fick igår reda på att några av våra vänner ska ha bebis i höst/vinter, hihi guud va roligt tycker jag!
Är glad för er skull :)



Ha en bra Fredag!
Puss & hej


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback