Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Veckan..

Jag funderar på hur sjutton jag ska orka stå nere på stan och vänta på att studenterna kommer på fredag, jag kommer ju dö.. kan man ta en stol med sig? Haha vadå se stört ut..
men jag är kanske inte den enda som måste sitta ner.. :P
Nu är det bara några dagar kvar sen är det verkligheten som gäller för Mattias & Jessica, söka jobb och allt sånt..
Om nån undrar så har Mattias gått om två år i skolan pga endel orsaker, därför tar dom studenten samtidigt. Ärligt talat så trodde jag inte att han skulle klara sig så långt, eftersom det var massa skit som hände då. Men vips så gick han dom 3 åren och är så gott som klar nu :) Jag är stolt över att han klarade det! Jessica har haft det lite lättare i skolan men självklart är jag stolt över henne också!
:)

Och Thomas, han har gått om ett år, så därför tar han också studenten i år, så den 11e åker vi till Hedemora och tittar, om nu inget oväntat händer med mig/bebisarna..

Jag har ju 6 syskon, Adde & jag är helsyskon, sen 3 på pappas sida och 2 på mammas sida, därför vart det 3 studenter i år som ska firas :D


Hela den här veckan känns bra, imorgon har jag inget planerat, så ska nog bara va hemma och fixa.. onsdag är det ultraljud igen :)
Torsdag kommer Anki till Mora! :) Då skulle hon nog komma hit :)
Sen Fredag, student & massa firande.

Nästa vecka är lugn, då har jag ingenting planerat förutom Thomas student på fredagen, så om nån vill ses så hör av er..
jag tar gärna emot besök!



Nu ska jag ta en snabbdusch sen börja med maten.
Tjingeling :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Kul att så många tar studenten :)



Haha jag hade lätt tagit med mig stol, skönt ju ;D

2010-05-31 @ 18:48:58
URL: http://friidavs.blogg.se/
Postat av: Marit

Men jag har gått över till parlino nu ;)



Ses snart?

2010-05-31 @ 20:21:01
URL: http://marithansson.blogg.se/
Postat av: Ellie

Det är nå mjukt, blankt som de sytt ihop typ... Svårt att förklara. Fråga din BM hon kanske vet vad du menar. Fråga om nå att lägga i sängen så man kan vända sig lättare.

2010-05-31 @ 20:41:20

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback