Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

BRA

Det känns bra, jäkligt bra. Bättre än vad det har känts på länge.
Det kommer säkert vara skit någon dag snart igen, men just nu tänker jag njuta av att känna glädje :)

Hugo var lite krånglig att få att sova ikväll.. han låter förkyld.. får se hur det artar sig.
Ska kanske på babycafeet imorgon om Hugo nu inte blir sjuk, och om Ronny kan skjutsa.
Vore jättekul att träffa lite mammor & bebisar :)

Nu ska jag snart sova iaf.
Puss & God natt

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vad kul med babycafé! Satsa! Hur blev det, är Hugo sjuk? Hoppas inte. :)



BRAA! Att du känner dig glad, som du säger, passa på och njut! :D



Jag är faktiskt också ganska glad idag, det var jag inte igår. Fast du gjorde mig jätteglad! :D

2010-11-18 @ 09:49:28
Postat av: Maria Larsson

Härligt! Alla dagar som det känns bra får man passa på att suga i sig! Skoj med babycafe! Kom ni dit? Hur var det där? Säg till nästa gång så kan vi följa med! Ha det gott Nina!

2010-11-18 @ 11:15:23
Postat av: Frida

Skoj med babycafe :)

2010-11-18 @ 15:44:36
URL: http://friidavs.blogg.se/
Postat av: Lisa

krya på sig :(

inge skoj att vara sjuk heller..



men skönt om du mår bra för en gångs skull, det är du värd!



kram!

2010-11-18 @ 22:35:53
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback