Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bumbibjörnarna.

Just nu är det Bumbibjörnarna på tvn, det påminner verkligen om när jag var yngre :)
Tycker det är kul med vissa barnprogram som Hugo gillar, som jag också gillade när jag var liten.

Jag har verkligen blivit trött alltså, fattar inte varför.
Jag tycker jag sover rätt bra, lagom många timmar, men ändå så känns det som om jag inte sovit på flera dagar hehe.. jag är så trött så jag blir yr..
jobbigt är det, det kan ju ha att göra med att vi är lite småförkylda så jag hoppas det blir bättre snart.
Är verkligen inte lätt att ta hand om 3 barn när man är helt koma.
Kaffe blir jag inte piggare av heller så det är ingen idé att jag dricker.


Jag hade världens konstigaste dröm inatt, men samtidigt var den underbar.
Ibland önskar jag att jag inte hade några drömmar, är inge kul att vakna och fortfarande vilja vara kvar i drömmen än i verkligheten.
Blir lite irriterad på folk som aldrig har haft en riktig depression,
dom tror att man bara är otacksam.
Jag är verkligen inte otacksam över det jag har! Men har man en allvarlig depression så känner man ingenting, vare sig man vill eller inte. Då har hjärnan fullt upp med att bara överleva dagen typ,
Det handlar ju inte bara om vad man vill eller inte,
jag vill inget hellre än att inte vara deprimerad, jag vill må bra och vill njuta av mitt liv med mina underbara barn!
Och då mår man ännu sämre bara för att man får dåligt samvete över hur man faktiskt mår.
Låter kanske lite krångligt men..
Men jag ser positivt på framtiden, jag har tagit ett stort steg i rätt riktning och jag tror att det kommer bli bra, det tar bara lite tid.
Men man får aldrig ge upp! :)

Nu ska jag mysa lite med Hugo framför tvn. :)
Senare ska vi kanske åka till Orsa och hälsa på Linda m.familj! ♥


Puss Hej





Kommentarer
Postat av: Jessica

Så lite så :)

Ja men verkligen! Det är ju så roligt :) Men blir ju jämt så dyrt :P

Ne Oliver får inget speciellt av oss. Vi var ju och handlade kläder åt han igår och sen behöver han ett babygym så det får räknas som julklapp.

Men precis bättre å köpa sånt som dom behöver, dom uppskattar ju inte julklapparna ändå som störrebarn. Snörerna är ju roligast för dom :)

Sen kommer ju släkt köpa julklappar så jag nöjer mig så jag :)



Skönt att du ser positivt på framtiden :) Kämpa på!

Kramar

2010-11-20 @ 10:07:18
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: Maria Larsson

Jag vet precis hur det är att vara deprimerad. Jag tycker mig se i din blick att du mår som jag brukar må. Jag började få all hjälp som du nu får men sen rann allt ut i sanden på nåt underligt sätt. Nu väntar jag på kbt terapi. Ska bli spännande o se hur det blir.

Jag hoppas du vet att jag finns här om du vill prata nångång! Känns roligt att vi ses o börjar känna varandra mer o mer!

Kramar!

2010-11-20 @ 16:42:24

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback