Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Done.

Nu har jag tagit ett stort steg. Som faktiskt var jobbigt. Har funderat på det ett bra tag men har inte riktigt velat.
Men innerst inne vet jag att det inte kommer bli bättre, och jag orkar inte ha massa energitjuvar runt omkring mig.
Så jag har klippt kontakten med en vän, eller vän och vän, man hör aldrig nåt ifrån den vännen,
ingen omtanke, bryr sig ingenting om oss, kan aldrig fråga hur vi mår, vad som händer osv.


Vänskap för mig handlar om mer, jag behandlar andra som dom behandlar mig,
jag brukar höra av mig, men hör man aldrig nåt tillbaka så orkar man inte bry sig nåt mer.
Vänskap handlar ju bland annat om att ge och ta.
Jag har visat att jag har brytt mig, sagt massa snälla saker för att visa ATT jag bryr mig,
skickat sms, försökt ringa osv,
utan respons.
Då antar jag att den vännen inte vill.
Då får det helt enkelt va så.

Varför ska jag försöka liksom.

Så nu är det som det är och det accepterar jag.
Jag har så många andra som faktiskt bryr sig tillbaka, som vill ses, som vill väl!



Duger man bara ibland, då behöver man inte duga alls tycker jag.

Tråkigt nog har man massa roliga minnen som inte går att få bort.
Men det är väl bara att inse att den tiden var då.
Nu betyder man inget i dennes ögon, (sånt märker man ju, jag är faktiskt inte dum i huvudet)
jag tänker inte tillåta mig själv att bli besviken nåt mer.


Så är det!

Nu ska jag pussa på mina älskade barn!

Puss & Hej




Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Alltid lika roligt med shopping. Tack så mycket föresten!



Kram Sanna

2010-11-06 @ 19:59:13
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Jess

Gjorde du rätt i ;) Orka ha sånna vänner!

2010-11-06 @ 20:19:51
URL: http://minvackrafamilj.wordpress.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback