Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Freedag

Och idag är pappa Ronny ledig, skönt det.
Han är ju ledig på Fredagar dom veckor han jobbar kväll, blir så långa dagar så dom jobbar in tiden.
Han jobbar ju ca 13-23.30.
Men dom veckorna går ganska fort ändå.

Jobbigaste veckorna är 7-16, då har liksom hela dagen försvunnit när han kommer hem.
Skönt iaf att han har 2 veckor med morgonpass, ca 04.45-13.30.


Idag ska vi fixa lite här hemma, flytta lite garderober och sånt som jag behöver ha Ronnys hjälp till. Jag brukar fixa allt själv annars, är lite av en händig karl jag också ;p Jag kan det mesta.
Men ibland är det skönt att få lite hjälp med vissa saker :)


Måste åka och handla också, är denna mjölk som tar slut så fort :p
Sen ljusparty hos mamma.
Har varit mycket ljuspartyn den senaste tiden men det passar ju utmärkt på hösten och det är så mysigt och trevligt att träffa alla människor :)
Får se hur Hugo mår bara, om han får va hemma med pappa eller följa med..
men han kommer bli jätteledsen om han inte får följa till mormor :(
Ja vi får se..



Hörs sen, nu ska jag passa på att duscha medans Hugo tittar på tv och tvillingarna sover.


Kommentarer
Postat av: Lisa

jo vi mår bra..

vi känner då ingenting?!

så jag antar att man är frisk då?!

hoppas det nu iaf :)

hoppas att Hugo blir frisk med..

skönt att ha karln hemma en fredag, helgerna blir lite längre då tycker jag :)

mysigt med ljusparty.. som du säger så är det ju mysigt bara att få träffas lite :)

kramar!

2010-11-19 @ 10:01:03
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback