Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Galet!

Herregud va mycket tvätt vi hade! Och än är jag inte klar..
hade vanlig tvätt 10-14, sen var grovtvätten ledig 14-18 så nu springer jag dit fram och tillbaka..
det är alltså en större maskin där man kan tvätta täcken osv, men man kan även tvätta kläder där i, fast en större mängd ;)
Ska dit om 20 min och ta ur de, hänga in de i torkskåpet SEN slänga in SISTA tvätten!
Man får då motion när man går dit och tillbaka så många ggr haha..
Men det känns jäkligt skönt att få det gjort, så slipper man se de där tvätthögarna och få ångest över det.. :) I någon dag iaf. Sen börjas det igen :p
Fast kommer man ikapp så är det ju enklare sen, nu har jag inte tvättat så ofta på nån vecka,,
men nu fick jag lov att ta tag i de.

Aja nog om tvätt!!

För övrigt så har jag haft en bra dag, mår ganska bra både fysiskt och psykiskt.
Ronny mår bättre och ska nog jobba imorgon, Hugo får va hemma hela veckan, lite extra mys med mig & småbrorsorna skadar inte ;)

Nej nu ska jag kolla maten som står på spisen,
PÖLSA. ;)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Åh vad gott med pölsa :)

Min sambo är hos min svärmor nu och hämtar hem pölsa som hon kokat till oss :)

2010-11-24 @ 17:34:59
Postat av: carro

Hej Nina!

Tack så mycket, dina 3 är jätte fina dom med. Såg att vi har ungefär samma ålder på våra killar och våra killars pappor har samma namn=). Skoj att du kikade in och vilken mysig blogg du har.

Mvh Carro

2010-11-24 @ 18:12:59
URL: http://carrolsblogg.blogspot.com
Postat av: Ammie

Sv: Okej vi tar det på sms sen ;)



Neej man vill ju inte vara ute nu när det är så kallt o blåser o har sig! =( det är synd, för jag VILL ju ut och gå..

Jaa vi kan absolut ses någon dag, hade varit jätte kul! <3



saknar dig..



Puss

2010-11-24 @ 18:51:03
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: linda

tvätta e nog det tråkigaste som finns! Inge kul alls. Vår maskin pajade innan vår son kom, så då var jag tvungen o köpa ny tvättmaskin, för har ingen lust alls att gå till tvättstugan stup i ett.

2010-11-24 @ 19:53:35
URL: http://lindusbindus.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback