Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God dag!

Nyss hemkomna från dagis & möte.
Mötet tog nästan 2 timmar, men skönt att komma igång.

Det gick jättebra med Max & Vincent inatt! Jag fick till och med väcka dom imorse när jag & Hugo hade vaknat. Annars så vaknar dom alltid när Hugo vaknar och börjar prata :p

Jag var så trött imorse så jag totalglömde att jag skulle på möte kl 8.15. Så jag segade som fan.
Sen kom jag på det och fick stressa som sjutton. Typiskt mig :p
Kom för sent till dagis gjorde vi också, men men. :p


Nu ska vi snart äta lite lunch, sen städa.. allt ligger hullerombuller sen vi flyttade ner spjälsängarna & möblerade lite igår.
Så ska fixa lite sånt :)

Annars så känns den här dagen bra! Det känns som om saker & ting börjar lösa sig. Äntligen!

Puss & hej



Måste sluta med dessa cam-ego-bilder. :P
Men jag orkar inte lägga in från kameran hela tiden, är enklare att bara ta ett kort med camen och lägga ut på en gång :p
Jag personligen tycker att det är roligare att läsa bloggar där det är bilder,
spelar ingen roll vad det är för bild egentligen, men det känns roligare än att bara ha massa text.




Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Du e så fin sötis!!

2010-11-09 @ 17:28:43
Postat av: Emma

Vad var det för möte?

Sov tvillingarna där nere inatt? Kul att det gick så bra då! Har ni en sån där radio där man hör dem? Baby talker eller monitor vad det kan heta.



Jag tycker att du INTE ska sluta med ego-cambilderna! Det är jätteroligt att se. Det är precis som du säger att det är kul att se vad det än är. Roligast på någon av er, men "julgranen" var också kul att se så fortsätt med en massa bilder! Speciellt på dig också! Det är kul att bara se dig. Jag behöver se dig på något sätt när jag inte kan träffa dig så ofta jag vill! =D



Kram igen!

2010-11-10 @ 14:10:37

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback