Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hemskt natt.

Ja vad säger man,, kunde inte somna inatt, sen när jag väl somnat så drömmer jag att det kommer en tiger & björnar och jag är LIVRÄDD för tanken på att det ska komma en björn!
Sen skulle Ronny upp vid 4 och jobba, sen lyckades jag inte somna om efter det, sen vaknade Vincent vid 5.. har precis gett tvillingarna mat, dom lär väl somna om snart igen som vanligt,
men Hugo ska ju till dagis om ca 2 timmar så jag lär inte hinna somna om nu heller.

Åh. Den här dagen kommer ju bli kul! :(

Men jag ska väl inte klaga EGENTLIGEN, är inte ofta det är krångel.


Så vad ska man hitta på nu då? Vad kan man göra såhär tidigt? :p
Hade kunna lagt mig igen, men om jag då råkar somna (vilket brukar ta typ en timme) då kommer jag va ännu tröttare & helt död när jag måste gå upp med Hugo..



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback