Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Inatt..

ska mina småttingar få sova i sitt rum. Spännande att se hur det går.
Dom sover ju hela nätter och har gjort det rätt länge nu,
så det går nog bra.
På mornarna vaknar dom oftast av att Hugo pratar, så dom kanske sover lite längre i eget rum.
Det märks. :)
Hugo sov ju inne hos oss ända tills han var nästan 1 år, då vi bodde i 2an på stormyren.
Sen flyttade vi till 3an på rödmyren och då fick han eget rum.
Kommer nog va konstigast för mig nu, att inte ha mina bebisar alldeles bredvid :P
Men samtidigt skönt.. jag sover alltid så ytligt så jag vaknar av minsta lilla ljud,
nu kanske jag får sova lite bättre om jag inte vaknar så fort dom gnyr lite.

Imorgon ska jag lämna Hugo på dagis, sen på möte kl.8.15.
På onsdag ska jag också på möte.
Annars vet jag inte vad vi ska hitta på. Nån som vill ses? :)


Nu ska vi ge Max & Vincent mat, om dom vill ha det vill säga..
Dom brukar ligga och prata och skratta istället för att äta så det kan ta en bra stund innan dom fått i sig allt :p


Hörs imorgon!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Catte

Jag vill jätte gärna! :)

2010-11-08 @ 22:23:14
URL: http://crazymee.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Ja usch.. framtiden.. me dont like!



Hoppas att det gick bra att ha de i eget rum? Borde flytta ut Elvira med, men vill fixa hennes rum först :)



Kram!

2010-11-09 @ 06:41:36
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

jo precis, vi handmjölkade igår, och då var det bara vatnigt.

2010-11-09 @ 10:12:40
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback