Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måla måla..

Hugo har åkt till farmor. Tvillingarna sover. Ronny målar en till vägg i sovrummet och jag sitter här och latar mig en stund :p
Tänkte dammsuga men tvillingarna blir så rädda när man sätter igång dammsugaren medans dom sover.. :p
så jag är snäll och väntar tills dom är vakna och mer förberedda.
Älskade barn ♥


Snön ligger kvar ute.. ganska skönt att det är lite ljust så man får lite energi.
Funderar på vad vi ska göra för middag idag?.. vi har ioförsig en matlista, kanske ska ta en titt där. :)





Mamma saknar dig redan min gosunge!
Men vi syns imorgon :)



Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Aw, vad fint.



Det är det mest positiva med snön! Att det blir ljust. Man blir mycket piggare än höstmörkret. :D

2010-11-12 @ 19:06:14
URL: http://gaymasen.se
Postat av: keela

söta bilder :):)

2010-11-15 @ 14:36:22
URL: http://keeela.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback