Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Msn..

Jag kan inte gå in på msn, eller jag kan. jag är online på min msn, men mina kontakter ser mig som offline. Det har varit så någon vecka nu och jag fattar inte varför, eller vad man ska göra?!
Jag har det nyaste msn, och hur jag än trycker så är jag offline för andra, fast jag har tryckt på online flera gånger.
Trååk..

jaja, ska nog sova snart, vill bli frisk nu, så jag kanske ska försöka vila lite..

God natt mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

Har du testat ominstallera msn ?? det kan hjälpa när såna strul är.

ja sånt kommer man inte undan i sånt här väder alltså.. hade du det länge med dina? ( illamående)

kram

2010-11-26 @ 06:24:24
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback