Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ny vecka.

Usch va näsan är täppt idag.. har varit såhär i en vecka nu, jag vill hellre bli jättesjuk så det går över, istället för att gå och vara halv förkyld länge..

Den här veckan är det inget dagis, när barnet blir 3 så får dom ju gå enligt skolans tider om man vill,
gratis. Alltså är han också ledig nu när skolbarnen har höstlov.
Det funkar jättebra åt oss :)

Men imorgon ska dom ta kort på dagis så då får han gå dit ändå :)

Idag ska jag fixa en del..
ska snart gå och posta lite tradera grejer & köpa shampoo & balsam & ersättning,
sen hem. Tänkte försöka fixa lite finare i tvillingarnas rum,
har ju köpt färg också så ska måla om sovrummet när jag orkar & när inte barnen är hemma.
Har massa planer :)
Sen när vi har mer pengar ska vi köpa fina tapeter både till Hugo & tvillingarnas rum.
Funderar på när man ska låta Max & Vincent sova i sitt rum?
Dom sover ju hela natten. Men det som jag inte gillar är att deras rum är nere och vårat uppe..
men man hör ju om dom låter, är ganska lyhört eftersom trappen är mellan.. svårt att förklara :P

Jaja, nu ska jag göra mig klar medans barnen är lugna.

Hej hej så länge!

Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan, fin blogg du har, kolla gärna in min där jag för tillfället skriver om hur jag & min man träffades, hur jag gick från att vara livrädd för han till att bli hans fru & mamma till hans barn som 19 åring :) <3

2010-11-01 @ 11:10:44
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Postat av: Ellie

Jag hade velat mina sov i eget rum nu men tyvärr har vi bara 2 sovrum så går inte.

Om det känns jobbigt varför inte skaffa en "barnvakt", fast kostar ju ioförsig.

Men eftersom de sover hela nätterna så varför inte prova i alla fall.



Kram

2010-11-01 @ 11:52:48
Postat av: LadyUmbrella

Krya på dig! :)

2010-11-01 @ 13:52:36
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: guevacci

heh det va mkt skor xD allt bra då?

2010-11-01 @ 21:25:52
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: E ♡ Aspelin

vet du, mora strand kan tapetsera om och så lägger dom på några kronor i månaden bara :) Läs på deras hemsida, där står det massa priser :) Ett litet tips bara :) Kram

2010-11-01 @ 22:23:49
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback