Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Seriously.

Ja gårdagen var ju sådär..
Dagen var skitbra, vi var på bra humör allihopa, var först och tittade på tapeter till blivande fondväggen i sovrummet (fan va dyra alla snygga tapeter är, helt sjukt),
hälsade på barnens farmor, fikade lite och hade de trevligt.
Sen åkte vi till Linda, Rasmus & Elias, supertrevligt det också! Jag tycker verkligen om att umgås med Linda, är glad att vi har så bra kontakt älskade kusin :)
Sen köpte vi tacos och åkte hem.

Vi tänkte äta tacos och titta på film i lugn och ro när alla barn lagt sig.
Men jag fick göra det ensam..
och jag blir så less på att alltid bli besviken. vi gör aldrig något tillsammans,
knappt med barnen med, och ännu mer sällan BARA vi två.
Vårat förhållande är ju dött kan jag ärligt säga.
Så igår fick jag faktiskt nog, jag sa helt ärligt att jag inte vet vad jag vill längre och
hur det känns..
Han vart lite nervös där tror jag, han kom hem sen (struntade i att va chaufför så länge..)
och han hade köpt rosor och skrivit ett kort.
Ja vad ska man säga?
kan inte göra annat än att bli glad.
Men hur ofta ska man tåla allt?..
Ja vi får se.
Känns faktiskt sorgligt om man ska avsluta hela 5½ år..
men jag tänker inte ha det hur dåligt som helst.. faktiskt..
Vi får se vad som händer i framtiden.
Det kanske blir bättre, eller inte.. ja det märks..


Idag ska han ägna sin tid till OSS, vår familj.
Vi ska fixa lite grejer sen åka på julmarknad i Nusnäs och titta,
mys :)
Känns lite tidigt bara hehe, jag tycker mer om att gå på julmarknader lite närmare jul så man får julkänsla, nu är det inte ens december men :p


Aja, så är det..
Puss Hej




Max & Vincent & Elias förra gången vi var dit :)
Sötpruppar.


Söt liten Hugo, här var han typ 11 månader :)
På folkrace.



Kommentarer
Postat av: carolina mamma till Novalie

Du ska absolut inte behöva känna så som du känner.

Jag vet precis hur det känns när man blir besviken gång på gång.

Sen lovar dom att det va sista gången man skulle bli besviken, dom kommer med presenter mm.

Sen tar det en stund innan det händer igen. suck



Tro mig jag förstår.

Stå på dig, du är värld det bästa.

2010-11-21 @ 11:02:25
URL: http://car0liiina.blogg.se/
Postat av: Sandra - 2barnsmamma

Jaha okej! :) Min son är inne i en sån där "härlig" trotsperiod nu så han är till salu lite då och då haha! :P

2010-11-21 @ 11:16:32
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: EliasMamma(LindaJansson)

JAG älskar dig nina :) du är en helt fantastisk kusin och vän! Vi har det bra tillsammans. Hopppas vi ses snart igen gumman. puss kram <3 / Linda

2010-11-21 @ 12:27:00
Postat av: Jannika mamma till Jillian

:/ Trist situation. Hoppas allt löser sig till det bättre<3

2010-11-21 @ 13:05:01
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas de löser sig, man kan inte leva sådär. Och du har all rätt till att vara lycklig och att bli uppskattad och "synas" du också.



De kommer gå bra. Kramar

2010-11-21 @ 13:09:10
URL: http://friidavs.blogg.se/
Postat av: Diana

man kan köpa pianot på BR leksaker för 399 tror jag.

babycooken är verkligen super bra!! tycker alla ska ha en sån!!

2010-11-21 @ 19:26:06
URL: http://lifewithdiana.blogg.se/
Postat av: Malin Sundin

söt unge :)



RE: tack så mycket :)

2010-11-21 @ 22:54:08
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback