Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skillnad.

Har varit hos Ammie, det var jättetrevligt att träffa folket och få prata lite om saker och ting :)
Jag tog med mig Vincent, Max fick va hemma med pappa. Och guud vilken skillnad det är på att ha 1 och 3 barn med sig, iaf att ha 1 bebis och inte 2 samtidigt.
Man ser det ur ett annat perspektiv på nåt sätt,
vad duktiga vi mammor är som fått tvillingar (eller fler) !! ;)
Det är faktiskt inte så lätt att ha tvillingar, + en busig 3 åring..
men vad gör man. Jag skulle aldrig vilja att det var på ett annat sätt,
är så otroligt glad & tacksam över att jag har fått mina älskade pojkar!!


Nu har Max & Vincent fått sin mat och ska sova.
Jag ska göra detsamma.
Imorgon bitti ska jag nog gå upp tidigt och måla klart i sovrummet,
medans Hugo inte är hemma.
Och om tvillingarna somnar om efter morgonmålet det vill säga..


God natt!!


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback