Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Traasig.

Min mobil har sagt upp sig..
den har krånglat ett tag och nu går det inte att göra nånting.
Touchen funkar inte..
den har iaf fungerat ganska bra i 1 år så det är jag nöjd över.
Men varför skulle den gå sönder nu?..
denna höst har kamera, tv, dator & nu mobilen gått sönder..
och att vara utan telefon är hemskt. vi har inte ens hemtelefon..
får se om jag lyckas skrapa ihop pengar och köpa en.
Och då ska det inte vara touchscreen, den är bara seg och konstig,
jag vill ha knappar så jag kan skriva sms lika fort som jag brukar,
jag är alltid så stressad och ska skriva fort och med touchen så hakar den upp sig :p


Hatar att va utan IFALL något händer med barnen osv.
Det kan ju vara livsavgörande om man får tag på någon eller inte.

Men så mina vänner, ni kan inte få tag på mig. Ni får skriva här eller på facebook.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jadu jag vet inte men oftast är det på avföringen man märker och ont i magen eller kanske eksem! Alicia har nästan jämt diarre så därför tror jag att det är nåt. För när hon äter våran mat som är mjölk,ägg och vetefri så blir den "fastare" så vi provar nu att ta bort vete för att se om det blir någon förändring...sen ska vi ge henne mjölk och se eftersom hon varit utan mjölk då hon reagerade på det när hon var 1 månad ca.

Hoppas inte på allergi så klart! :)

Hoppas allt är bra med er? :)

2010-11-19 @ 14:07:55
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Emma

Fan då. Synd att telefonen inte funkar. Tur att jag såg detta nu iaf! Och inte väntar och väntar på ett sms från dig som aldrig kommer. =D Ska du lämna in den eller köpa en ny? Var det garanti på telefonen ett år precis eller, brukar vara att sakerna går sönder precis efter att garantin slutat gälla. =P

Jaja, jag har inte så mycket att säga, skönt med helg.

Kram! =)

2010-11-19 @ 14:16:25
Postat av: marlene

har du ingen garanti då??? det e väl 2år på mobiler?? =)

2010-11-19 @ 16:58:29
Postat av: Madde

Åh va trist med mobilen :-( , vad har du för modell?



- Bor i stan ungefär, bostadsområdet lite ovanför lasarettet innan Lugnet om de säger dig något? =) , stadsparken är på andra sidan gatan av där jag bor.

Då tycker jag ni ska satsa på ett wii de är helt klart ett bra spel. Sen ett plus är ju att det går att skaffa träningsprogram till det också :)

2010-11-19 @ 20:30:52
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Diana

tack för att du spanat in min blogg =)

roligt att läsa din!!

jag är verkligen imponerad.

söta pojkar du har.

ska följa din blogg!!

2010-11-20 @ 01:30:51
URL: http://lifewithdiana.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men verkligen, man är sååå himla beroende av en telefon. Jag har nyss köpt en ny så jag har en gammal du kan få löpa för 200kr en LG med knappar och kamera som det är 5megpixel på.

skrev ett blogginlägg om den då när jag köpte den. här kan du se bild http://jessicaireneolsson.blogspot.com/2009/09/shopping.html



Sv: Tack :) Ja man försöker ju i alla fall. Går inte ha detta "kaos" som blir hemma när det blir bråk :P Så jag gör mig ett försök :)



Ja det var ju jätte många som kom också. Det var sammanlagt 28 barn och 28 mammor där.

Denna torsdag är det stängt för hon skulle på utbildning eller nå liknande.

Men torsdagen efter där måste vi ju gå :)

2010-11-20 @ 08:54:29
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: Jessica 2barns mamma =)

Det är ju inge värstingtelefon men jag tänkte om du behövde en så länge bara. Kram

2010-11-20 @ 09:02:04
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback