Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tsunami

Inatt drömde jag igen att jag var på ett fartyg och en tsunami kommer. Vi är alltid ett gäng på typ 5 personer, och vi håller alltid i oss i varandra & i ett handtag eller liknande,
och vi håller andan. och överlever.
Det här drömmer jag jämt alltså. Usch. Hela dagen blir förstörd, jag har en känsla av panik, det trycker för bröstet liksom.
Jag fattar inte varför jag alltid drömmer om sånt här, drömmarna är ofta likadana.

Kollade nyss lite på youtube, usch jag får ont i magen, jag klarar inte av att se på vatten.
Är det nåt jag är rädd för & har respekt för är det vatten / hav.













Precis sådär drömmer jag, att en våg kommer sådär och jag är på ett fartyg.
Det är hemskt alltså.. hatar dessa drömmar.







Kommentarer
Postat av: Helena

Vet du!?!

Jag har också drömt så en längre tid. Man är fortfarande rädd när man vaknar igen. Otäckt!

2010-11-09 @ 23:15:10
URL: http://helenaekberg.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback