Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

3 år!!

Vid halv 7 för 3 år sedan fick jag lov att ringa brorsan och be om skjuts till sjukhuset.
Då hade jag haft värkar hela natten.
Var öppen 6 cm när jag kom in. Värkarna var helt okej.
Gick omkring där, fick bada, värkarna avtog..
sen fick jag lite värkdropp för att få igång dom igen, sen gick det rätt snabbt.
Hade intensiva värkar i bara nån timme, sen tog det 12 min och 2 krystvärkar sen föddes vår älskade Hugo kl. 15.02 !!

















GRATTIS ÄLSKADE HUGO PÅ 3 ÅRS DAGEN, MAMMA ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET!!



Vi har haft lite presentöppning nu på morgonkvisten :)
Snart blir det en snabbdusch sen göra tårta för idag blir det mer kalas! :)



Systeryster & Hugo igår :)


Han har fått massa fina presenter, och vissa har prickat in rätt ;)
Hans favoriter Cars, Toy Story, Rorri & Byggare Bob :)


Kommentarer
Postat av: Jannika

Grattis:D:D

2010-10-30 @ 08:21:59
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: jess

Grattis ;) Tiden går fort,

Ja han är en riktig lång kille, 56cm när han föddes ;)

2010-10-30 @ 12:15:26
URL: http://minvackrafamilj.wordpress.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback