Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bert Ljung

God kväll :)
Sitter här samtidigt som jag tittar på Bert på barnkanalen.
Helt kung :)
Minns att jag var såå kär i Åke när jag var liten, läste någonstans för ett tag sen att han nu är
alkoholist eller nåt sånt.. fast man ska väl inte tro på allt man läser..



Vincent nybadad


Max myser med mormor



Jag & Hugo gjorde en kladdkaka :)


Mums ;)



Nu ska Hugo sova och jag ska mata bebisarna, sen kolla igenom lite kartonger och lägga ut på tradera..
har kommit till insikt om att jag kan inte spara allt..
jag har så otroligt svårt att göra mig av med saker, speciellt sånt som tillhör mina barn..
Har ju sparat precis allt efter Hugo varit bebis osv..
Men det går inte.. ska jag göra så med alla barn så blir det ju fulla förrådet med bara deras kartonger med kläder.
Ska kolla igenom Hugos kartonger, ta in det som tvillingarna kan använda
och spara det som verkligen är Hugos, sånt som betyder nåt liksom.

Pengarna som vi får ihop, det blir ju inte mycket men många bäckar små, ni vet..
Det kan vi ju spara eller köpa nya saker för till barnen :)


Hur gör ni med era barns kläder och saker?
Sparar ni allt eller gör ni er av med endel?


Kommentarer
Postat av: Sofia ( fotografy.blogg.se )

åh, så söta bilder! :D

2010-10-07 @ 20:09:45
URL: http://fotografy.blogg.se/
Postat av: Ellie

Jag sparade allt efter Nattis :0

Innan jag fick reda på att jag var gravid igen hade jag börjat sälja kläder efter henne på tradera, gav bort en massa med.

Han t.om med att slänga barnvagnen, Oops!

Tur som var så var det inte så mycket pojkkläder jag gav bort, vagnen behövde jag ju inte trodde ja då jag skulle ha tvillingar som det visade sig.

Nu har ja fått tillbaka en del kläder, de som killar kan ha. Leksakerna också som jag gett iväg har ja fått tillbaka då deras barn blivit större.

Alla flickkläder o tvillingarnas kläder som de växer ur ger jag bort nu. Har nära vänner som har flickor och sen vill min syster ha barn så småningom så hon tar gladeligen emot de små kläderna :)

Orkar inte hålla på nu med att sälja på tradera nu.

Tycker det är skitjobbigt med allt hemma bara så varför dra på sig mer!

Men det är va jag tycker, jag fattar inte att du orkar 2 "bebisar" o 3-åring. Du är stark tycker jag.

Jag hinner knappt med min 7-åring :(



Kram

2010-10-07 @ 20:28:27
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jag sparar alltid på allt! Jag är expert på att INTE slänga saker! Och min sambo är tvärtom, han vill slänga hur mkt som helst ;) men jag är lite sån här att det är ju bra att ha ;) men jag vet att det är lite överdrivit att spara precis allt!

2010-10-07 @ 21:07:15
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Catte

Elias har ju inte haft så mycket kläder ännu, men det jag verkligen gillar och tycker om sparar jag till nästa, resten skänker jag bort till välgörenhet eller vänner. :)



Ja nästa vecka kan jag varenda dag vad jag vet så det är bara att hojta till! :)



2010-10-07 @ 22:56:06
URL: http://crazymee.webblogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Ja du, jag har jättesvårt med det där med barnens kläder! Har kvar allt efter Ellinor. Alla Lukas småbarnskläder. Nu har jag tagit in Lukas kläder till ludvig men jag har fullt upp med att hålla reda på vilka som är vems! För Lukas ska ju tillbaka i hans låda o vissa saker kan jag inte ens ha på Ludvig för det är liksom Lukas! Haha! Knasig men är! Men som du säger, man kanske ska börja lite smått att göra sig av med lite.

Kram!

2010-10-07 @ 22:57:06

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback