Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bra humör!

Jag har känt mig på bra humör idag, iaf sen Hugo kom hem från dagis.
Igår var allt depp..
Har inte mått lika dåligt sen jag började med medicinen, psykologen sa att på endel verkar det bra på en gång. Ibland blir man ju sämre när man börjar med medicin..
men inte jag, tydligen, inte nu iaf.
Och det är skönt! Jag hoppas att jag är med balanserad nu än vad jag har varit,
jag har mindre ångest och jag känner att jag vill göra saker igen.
Får se hur länge det håller i sig men huvudsaken jag är i någorlunda balans..
är sååå jobbigt när man går upp och ner precis hela tiden,
det tar energi..
är så mycket att förklara men ja..
än så länge är jag nöjd.


Sitter nu och väntar på att klockan ska bli 21 och Desperate Housewives börjar.
Sen sova.
:)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback