Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Egypten

Jag skulle vilja åka utomlands..
Jag har aldrig varit nånstans!
Jo Tyskland, Estland, Norge och sånt..
men inte längre än så.
Jag har aldrig ens satt min fot i ett flygplan :p


är så avis på dom som tar sig iväg, och speciellt dom som har vuxit upp och fått se världen.
Tänk om man hade föräldrar med pengar som kan bjussa på sånt, vadå lyx.

Har alltid varit nyfiken på Egypten faktiskt.
Är lite faschinerad av pyramiderna och sånt.
Lite läskigt dock när man tänker på mumier hahaha.


Har kikat runt lite på denna sida och åh vad jag blir sugen på att resa!
Tänk om man vann pengar eller nåt så man kunde få åka iväg.
Undrar om jag någon gång i mitt liv kommer åka utomlands??..
Suck..








Tänk vad skönt att åka iväg och slippa allt här hemma..
(jag skulle aldrig resa när mina barn är så pass små, tänk allt som kan hända, nej fy. men SEN)


Ja man kan ju bara fortsätta drömma ett tag till :)


Kommentarer
Postat av: Vince

Tack så mycket :)

2010-10-19 @ 22:51:02
URL: http://diarybyvince.se
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jag vill inte heller åka när Knut är liten! Folk tycker att jag är konstig när jag säger att jag vill åka med honom när han är större och kanske oxå får ut ngt av att vara på semseter! Så om vi far på semster medans Knut är liten, då far han stanna hemma, har jag sagt iaf, får väl se om jag lyckas hålla det ;)



Egypten kan jag rekomendera! Vi var där julen 2008! :) och då var det lagomt varmt, inte för varmt så att man gick omkring och dö-svettades hela tiden!



Pyramiderna var precis som man tänkt sig! Men sfinxen... den var mkt mkt mkt mindre än vad jag iaf tänkt mig! Blev väldigt besviken på den! Sen blev jag lite besviken över att både jag och sambon trodde att pyramdierna skulle vara ute i öknen, att man kanske var tungen att köra 20 minuter i bara öken innan man kom fram till dom. Men tji fick vi när pyramiderna låg inne i Giza! Man såg pyramiderna när man körde i stan!

2010-10-20 @ 20:35:19
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: sara

egypten e underbart!!! vi åkte dit innan vi fick barn.. till sharm el sheik och kairo:)

2010-10-21 @ 22:55:07
URL: http://sartis.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback