Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag

Hej hej.
Har varit hos psykologen idag.. så skönt att prata med någon som tar mig på allvar och som faktiskt vill hjälpa.
Så otroligt skönt att jag äntligen, efter alla jävla år, har tagit tag i det här och sökt hjälp.
Det är jobbigt bara, är hela mitt liv som ska gås igenom, hela mitt liv har ju varit ett jävla kaos med hur mycket skit som helst.
Allt hackande överallt, mobbing både i skolan och hemma, ingen trygghet nånstans och mycket mer.
Det har bland annat gjort så att jag inte klarar av nånting, det enda jag klarar av är att föda barn och sitta hemma, typ.

Det är så mycket så mycket så jag orkar inte dra upp det här..


Men jag är ser det positivt, nu kommer jag förhoppningsvis börja må bättre och kunna vara glad igen,
känna saker, vilja saker, VÅGA saker.

Hon frågade även hur jag skulle må om jag och Ronny flyttade isär..
Hmm.. ja det kan man ju undra..
Alla tror att det är så bra, det är ingen som vet hur det egentligen är.

Men men så är livet.
Vi får helt enkelt se hur framtiden ser ut.

Jag har iaf mina barn och dom ska få det bästa liv jag kan ge dom.
Jag vet iaf hur man INTE ska behandla sina barn.


Nu kommer lillebror Mattias snart hit och ska överföra dopbilderna från hans externa hårddisk till våran dator.
Sen åker jag & barnen till mamma/Selja och umgås lite.
Min moster & hennes sambo som bor utanför Rimbo/Stockholm är och hälsar på.
ska bli trevligt.

Ha det bra så länge, jag lägger ut dopbilder ikväll!

Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

Hej! Djerba är en ö utanför Tunisien :-)



Får en klump i hjärtat av att läsa att du inte mår bra :S Särskilt "mobbing hemma", han är väl inte stygg mot dig? :S



Varm kram

2010-10-08 @ 16:37:40
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback