Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag

Hej hej.
Max & Vincent fick sina första vaccinationer idag, sötnosarna vart så ledsna. Men det gick över ganska snabbt.
Nu återstår det att se om dom får några biverkningar eller inte.

Vi fick även nån salva som vi ska ha på Max skorv som han har i hårbotten.

Max väger 5260g och är 59 cm lång.
Vincent väger 5010g och är 58,5 cm lång.
Dom väger fortfarande mindre än vad som är normalt för 3 månaders ålder men dom kommer ikapp sen, dom har ökat raskt i vikt ändå, förutom Vincent som har ätit lite krångligt när vi har varit förkylda och sånt. Men nu har han börjat äta mer igen så snart blir det bättre.

Såg precis reklamen på tvn, en bil reklam, dom är på ultraljud och ser två bebisar, sen dyker det upp en bebis till :p Det är snopet nog att se att det är två bebisar i magen, hur sjutton skulle man reagera om det skulle vara tre bebisar? haha..
Näe jag skulle nog inte klara att va gravid med 3, 2 räcker gott och väl!



Sötnosarna igår :)


Usch jag blir alldeles gungig av alla mediciner jag äter nu, lite jobbigt. Men men.
Längtar tills i veckan! Då blir det massa bra tv program.
Desperate housewives och Greys Anatomy! :)


Jo nu bytte jag ämne men äh :p


Om en stund ska vi gå och handla lite gottis, om bebisarna inte reagerar och visar tecken på att dom mår dåligt såklart.
Tänk att det är fredag redan, gud va veckan har gått fort.
Fast det blir väl så när man har så mycket att göra,
så många läkarbesök som det har varit den här veckan är nog rekord alltså.
Men jag måste ta itu med allt,
så jag kan vara en bra mamma åt mina underbara barn! :)




Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej! Hur känner du inför att hösten har kommit på riktigt nu då? :)

2010-10-01 @ 14:47:50
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: EmmaT

De är så himla söta Nina! De kommer ikapp om ett tag, det är lurre! ;)

Haha jag har också sett den reklamen. Du tänker att det räcker med två medan jag tänker att det räcker med en. :D

Vad roligt att Jessica snodde med sig och gjorde något med Hugo :)

Jag längtar till söndag! :)

2010-10-01 @ 20:24:27
Postat av: Catte

Sa dom något hur lång tid det kan ta innan biverkningarna kan dyka upp?

Elias ska ta sprutan nästa vecka och åmar mig lite över allt. ^^

kramar

2010-10-01 @ 21:28:12
URL: http://crazymee.webblogg.se/
Postat av: lynntyra

När kommer bilderna från dopet? =)

2010-10-01 @ 22:41:55
URL: http://lynntyra.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilka sötnosar =)

2010-10-03 @ 13:32:21
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback