Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Haha..

Gud hur folk är egentligen..
när man får kommentarer utan känsla så märker man direkt att dom inte egentligen menar det.

Det är ju skillnad på "vad fint!!" och "vad fint".
Eller dom som skriver "vad fint........" med massa punkter efter.


Det är mycket som gör om det är känsla bakom komplimangen, och sånt märker man ju av.

Så menar man inte det man säger kan man ju bara hålla käft tycker jag,
var ärlig istället, och när man väl menar nåt så kan man väl anstränga sig och lägga till ett utropstecken osv, då blir det stor skillnad.


Vissa människor är så genomskinliga!
och det värsta är, att dom tror att man är dum i huvudet och inte märker av saker.
både angående detta inlägg och annat.


Ja jag säger då det, lämna mig ifred om ni ändå inte kan vara äkta.


Kommentarer
Postat av: Catte

Ja det vart riktigt gott!

Ganska stolt över mig själv faktiskt, är ingen höjdare på matlagning och det var inte min pappa heller så har aldrig direkt lärt mig laga mat. Men nu lär man ju, tänker inte låta Elias växa upp på samma mat som jag fick göra. =P



Ja det hade varit jättekul att träffas någon dag, det är bara att säga till när du vill. :)

Vi bor ju inte så långt ifrån varandra direkt,så det är bara att hojta till! :)

2010-10-07 @ 14:29:45
URL: http://crazymee.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback