Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ikväll..

.. ska jag och Ronny se på Predators :)
Om barnen är snälla det vill säga..
är inte det lättaste att titta på film i detta hem :p


Svärmor var hit och hälsade på en stund, alltid trevligt.
Ronny åkte och jobbade några timmar, lika bra, så han inte förlorar så många komptimmar.

Har kikat på lite recept, älskar att surfa runt på recept.nu,
har skrivit ut hur mycket som helst som jag har i min pärm :)
Tycker att det snart är dags att bjuda på lite middag!
Var väldigt länge sen sist.
Älskar att bjuda på middag, att få besök, att sitta och prata och bara ha det bra :)

Nu ringde mamma, hon ska hälsa på idag med :)
Älskade mamma, hade aldrig klarat mig utan henne.

Hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

oki,ändå så tycker jag inte att de tar värst mycket tid =) låter katalogerna hoppa runt hos folk sedan sätter jag mig på kvällarna när barnen sover för att fixa beställningar osv..man hinner ju ändå sitta här vid bloggen =) kram

2010-10-15 @ 14:24:36
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Det hoppas jag dom är :D

2010-10-15 @ 14:31:23
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback