Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jisses..

Åh vad less man blir..
Tänka sig vilket liv det kan bli bara för att jag, för en gångs skull, helt plötsligt ville festa..
Jag är aldrig barnfri, jag ska jämt ta allt ansvar över allt, jag ska vara både man & kvinna i detta hem och jag orkar inte hur mycket som helst!
Man måste få andas ibland.

Har ju börjat med medicin, lugnande, och jag kan säga att festandet vart kortvarigt för mig,
jag somnade vid 00 och sov i flera timmar hos Ammie.
Är liksom lite svårt att gå hem när man sover så djupt.
Och därför kom jag hem imorse.
Och det var två kompisar med (killar) som var där, så vi tog sällskap hem till mig innan deras skjuts kom, för att säga hej till Ronny, dom är vänner dom också..
Och då ska det såklart misstolkas.
Varför kan man inte umgås med killar, bara för att jag är tjej, har barn & sambo?
Eller umgås och umgås, vi pratade lite med varandra, inget mer än så.


Herregud. jag orkar inte med folk ibland alltså, inte undra på att man oftast sitter hemma och glor.
Jag orkar inte tampas med allt hela tiden, min psykolog säger att jag kommer få lite bomull runt själen nu när jag äter medicin, som gör att jag klarar av livet, för jag har just nu inget skal som skyddar allt jävla skit.


Tack Ammie & Malin iaf, det var jättetrevligt där i början, innan jag somnade!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker då att man kan umgås med killar oavsett om man har barn, sambo, gift eller singel. Så enkelt är det. Skit i vad "vissa" säger om den saken. Det är nog bara avundsjuka och det ska man inte bry sig om ett skit.



Sen tycker jag det är fel att man ska dela in sig i grupper. Kvinnor och män. Man kan blandas och umgås utan att det måste vara något på gång.

Bara trams om någon säger något annat.



Sen att du somnade eller vad du nu gjorde, det spelar ingen roll :) Du ska kunna vara ute och roa dig fast du har familj. Barnen klarar sig med sin far eller någon annan utan problem :)

Kram Linda Lahger

2010-10-24 @ 15:31:50
URL: http://lahgerphoto.wordpress.com/
Postat av: Lisa

hoppas att det ordnar sig med tabletterna och att de gör livet lite ljusare för dig!

2010-10-25 @ 21:16:36
URL: http://fliza83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback