Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kalaaas

Nu har vi haft kalas idag igen :)
Jättekul!! Och Hugo har älskat det, det märks! :)
Nu ligger han och tittar på en av sina nya filmer, tvillingarna sitter i babysittrarna och tittar runt.
Åh det var så gulligt, Vincent skrattade verkligen högt och länge när hans farmor kittlade han på magen idag! :)
Mina killar bli ju 4 månader imorgon, det står inte på förräns dom kryper!

Nu har Ronny åkt, han ska va chaufför ikväll.
Jag ska se på film, om barnen är snälla/sover.

Skulle ju se The Backup plan igår, men tittade på nyaste Saw istället.
Så jag tänkte se den ikväll.




Vad gör ni ikväll då? Många som är ute & är fulla antar jag.


Kommentarer
Postat av: E ♡ Aspelin

Jag sitter & äter ostfralla jag :) Mycket godare än att vakna upp imorgon & känna äcklig eftersmak av massa öl :D

2010-10-30 @ 19:27:24
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: Ellie

Tar hand om barn och äter ostbågar :)

2010-10-30 @ 20:51:17
Postat av: Helen

Ja håller mej inne ja :) Får ut en annan dag istl, annars så ska ja nog lägga mej snart :) hihi. puss <3

2010-10-30 @ 21:07:40
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: E ♡ Aspelin

Vi letar mest i Mora :) Nu har vi en intresseanmälan på en lägenhet på Tuvan, får se om vi får den :) Hoppas iaf på det :D



2010-10-30 @ 21:13:23
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback