Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Krångel natt..

Inatt gnällde Vincent jättemycket.. han var såå täppt i näsan, stackarn var jättearg.
Ronny hade i lite saltlösningsdroppar och snorkråkan flög ut. :)
Men Vincent gnällde fortfarande..
Hugo vaknade också och ville gå upp..
men vi lyckades övertala han att det fortfarande var natt och till slut somnade vi alla om..
Vaknade vid 7-8 igen.
Jag hade sån tur så att Ronny gick upp med barnen och jag sov till 10.
Jäkligt skönt måste jag säga.
Imorgon får han ta sovmorgon. :)

Vi är inte vana med sånt här längre,
nu har alla 3 barn sovit hela nätterna i iaf en månad så man är lite bortskämd.
Men det ska väl kännas att man lever ;p


Nu har R & H gått till Färnäs, jag ska städa.
Tittade på nåt säljahus-program på tvn nyss och fick sån lust att städa och göra fint här hemma.
Älskar såna program, blir såå inspirerad! Tänk om man hade lite mer pengar att köpa fina möbler för bara hehe..

Tvillingarna sover så jag ska passa på medans jag kan.

Hörs sen :)
Ha en bra lördag!!

Kommentarer
Postat av: carrå - 19 år och mamma

Ja det var fruktansvärt. Han sa ingenting typ, han var också lite chockad men sa bara att det inte var hans fel, han stannade inte ens bussen inte förrns någon skrek att "stanna bussen för fan", människor säger jag bara!



Kram

2010-10-16 @ 12:27:21
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback