Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kvällen..

Jag sitter här en snabbis, tvillingarna ligger på täcket på golvet och sparkar och har sig.
Går knappt att ha dom på mage ibland, dom rullar bara över till rygg :p
Det är så roligt, bara att sitta bredvid och prata med dom får dom att skratta högt :D
Man blir så lycklig i hjärtat när man ser sina små bebisar så glada :)
Hihi :)

Jag kommer ihåg Hugos första skratt som om det vore igår,, det kommer jag aldrig glömma :)


Har biggest loser igång på tvn, önskar man fick samma hjälp som dom hehe.
är fan inte lätt när man helt ensam ska kämpa sig ner i vikt, tänk om man fick stöd av nån?
Men jag är van att klara mig ensam.. ensam är stark ibland.


Sen är det Ullared, när man inte har råd att shoppa sådär så får man titta på shopping istället :p

aaja, hej då :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja jag fattar verkligen inte det där.. Nemo liksom? :) Haha. Guud vad härligt det låter med tre små killar.. ta det inte fel nu, men jag 'beundrar' verkligen unga Mammor som lyckats skapa sig ett fint familjeliv.

2010-10-11 @ 19:32:55
URL: http://mamasan.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback