Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag morgon!

Varje morgon typ hela veckan har alla 3 barn sovit till runt 8 tiden.
Hmm, varför nu när vi måste börja gå upp tidigare? :p typiskt.
Hugo börjar ju på dagis på Måndag, 7.45-10.45, skönt att han får äta frukost där så slipper man
ett moment på morgonen iaf..
Att det är tidigt gör inget, jag måste ju gå upp med tvillingarna ändå.
Det kommer kännas typ onödigt att ha han på dagis egentligen,
så få timmar per dag.. men det är ju bra för han, han behöver vara utan mig lite och leka med sina kompisar. :)
Sen efteråt har vi ju halva dagen kvar att vara tillsammans.


Idag ska jag fixa massor här hemma, plocka iordning lite o tvillingarnas garderob,
är så svårt att lägga bort det som är urväxt, det känns som att man inte har hunnit använda de så mycket..
nu är iaf de flesta storlek 56 för smått.
Vi använder 62 och 68, fast 68 är lite stort, men det går ju att använda ändå :)


Sen ska vi gå och handla också.

Vad ska ni göra idag? Nåt roligt?

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejhej!

jag ska baka idag =)

och bada.

lycka till med rensningen!



//Elin

2010-10-09 @ 10:40:33
Postat av: Helen

Hihi.. Ja här ska vi nog inte göra nånting. Försöka handla lite senare bara. Ja ska väl åxå ta tag i Ida´s kläder nån dag. Ska ta bort alla strl 86. Börjar bli lite smått ;)



Hoppas ni får en fin dag<3

2010-10-09 @ 11:19:46
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback