Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag

Idag är jag på jättebra humör, känner mig pigg och energisk :)
Max & Vincent sov till 7.30 och har inte visat några som helst tecken på biverkningar, skönt!!

Imorgon kommer min kära vän Emma hit till Mora så vi ska ses en sväng!
Ska bli jättekul! ♥

Så nu ska jag städa, Måste passa på medans jag faktiskt VILL :)


Föresten jag kommer inte in på bloggar, är det så för er också?
Isåfall ser ni ju inte detta inlägg just för tillfället men om ni kommer in på min blogg, kommentera så jag vet om det bara är nåt krångel för mig eller om det är allmänt..





Adjö :)

Kommentarer
Postat av: E ♡ Aspelin

Krånglade för mig också :)

2010-10-02 @ 14:35:49
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: Ellie

Jag ser din blogg :)

2010-10-02 @ 15:15:52
Postat av: Rosie

Här är det då iallafall ingent krångel. :)

Du kunde ju kommentera min iallafall! Hur är det med dig då Nina? :)

2010-10-02 @ 18:27:34
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Rosie

Jorå det är bra med mig. :) Har precis hjälpt en polare med lite disk och så, och väntar på att tvätten ska bli klar. :)



Dina pojkar är UNDERBART söta. Du är verkligen lyckligt lottad Nina! Sköt om dig och din familj nu, så får vi faktiskt ta och ses någon dag här framöver. :)

2010-10-02 @ 18:58:24
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: EmmaT

Åå vad fin du är Nina! Jättefin! <3

2010-10-06 @ 16:04:28

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback