Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lugnt & skönt..

Idag har vi en dag som vi inte gör nåt speciellt.. Hugo har varit på dagis, vi har handlat lite,
fikat med mamma, tittat på lite bolibompa..
Ronny är på mora parken med jobbet på nåt grejs, dom skulle äta där också.
Jag ska göra mat till mig och Hugo, köpte grillad kyckling, ska bli riktigt gott!!

Har inte så mycket att säga just nu..
skriver mer sen :)




Har blivit mycket egobilder den senaste tiden, hehe,, därför att jag inte har tagit så mycket kort så jag har inget att lägga ut :p en blogg är ju roligare att läsa om man lägger ut nån bild och gör den lite personlig.. därför blir det ibland bilder på mig och inget annat :p

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Ego bilder är helt ok då man är så söt som du vännen!

2010-10-22 @ 15:49:05
Postat av: HUSnrNIO

Ha en trevlig helg!

2010-10-23 @ 09:11:05
URL: http://hilajns.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback