Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Praat

Jag & Sandra satt idag och pratade om hur folk är..
bland annat om att folk vill ses så sent ibland, typ se på film å så,,
men hallå, jag har barn, jag kan inte bara gå hemifrån på kvällen.

Och att folk alltid tror att man bara är vänner om man ses jätteofta.
Jag är ingen sån som vill ses så ofta, jag behöver va själv ibland och jag har ju min familj och fullt upp med mina barn..
så jag orkar inte umgås så ofta heller.
Men man är väl vänner fast man inte ses hela tiden, tycker jag iaf.
Huvudsaken är väl att man hörs av, via telefon, internet osv.
Jag behöver iaf veta att folk bryr sig, att typ smsa några ggr i halvåret räcker inte för att det ska kallas så nära vänskap, tycker jag..



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback