Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Saknar..

Tro det eller ej,, men jag saknar att vara gravid!
Jag saknar inte att det var så helskotta tungt, att jag mådde så dåligt och hade noll energi.
Men det andra :)






Ungefär en vecka innan dom föddes.
Där kunde jag knappt gå haha.
Sen hände det så mycket så vi glömde att ta magkort.
så dom är dom sista innan Max & V
incent föddes.



Nyfödd Max :p


Nyfödd Vincent :)

Oj oj vad konstigt allt kändes där..
visste inte hur jag skulle känna..
överlycklig att jag födde båda och att allt gick så bra,
men osäker på allt eftersom dom var lite prematura och fick lov att åka ner till 33an nästan direkt..

Men nu mår vi alla bra och dom är så pigga och glada :)


Kommentarer
Postat av: EmmaT

Naaaw, sötis. Du kommer bli gravid, senare. :) Ta det bara lugnt, relaxa och njut av de barn du har :D Sen kommer det, du kan vara lugn. ;)

2010-10-06 @ 16:01:21

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback