Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Seegt.

Vilken trög dag.. var så trött när jag lämnade Hugo på dagis imorse, passade på att sova medans tvillingarna också sov.

Har nyss badat alla 3, Hugo är så kittlig så man kan knappt duscha av han :p

Just ja, måste svara på lite sms.. är så seg på att svara ibland, sorry. :p
blir lätt så när man har tankarna på så mycket annat..

Sen när Ronny har kommit hem ska vi åka och handla lite kalasgrejer, ballonger & sånt.
vi ska ÅKA hihi. :)
Skönt att slippa gå just nu känner jag, men jag tänker absolut fortsätta gå lika mycket ändå,
annars segar man ju ner sig totalt..
Men det kommer bli sååå mycket enklare när vi ska storhandla, hälsa på folk som bor en bit bort å så :)


Älskade Hugo, alltid så glad & go :)


Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

ja det verkar så kul att gå på sånt, när jag läste mammabeckas blogg, vilket jag inte gör längre. så tyckte jag det verkade så skojj när hon var iväg på en sån

2010-10-27 @ 13:31:39
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Iverhedda

Great site and interesting informations. THX!

2011-01-11 @ 13:08:58
URL: http://iverhedda.blogstie.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback