Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Spel .

Jag brukar spela olika spel ibland när jag har ork och lust och tid, tidsfördriv helt enkelt :p
Nåt jag inte fattar hur man gör är Backgammon.
Har läst en sida där det förklaras men jag vet ändå inte :p




Jag minns när jag var yngre, då spelade jag och en kompis alltid ett spel.
Kommer dock inte ihåg vad det hette men det var jättekul :)
Lite nördigt kanske men jag tycker om vissa sådana saker.
Det var typ en bräda med hål i, som man skulle lägga kulor i varje hål på ett speciellt sätt.

Det kommer vara så kul när mina barn blir äldre, då man kan göra lite sånt här med dom.
Inte bara massa bus liksom.
Ett underhållande spel, nåt gott att äta, tända ljus, och underbart sällskap.
Jag älskar mysiga stunder :) 


Brukar du roa dig med någon typ av sånt här?
Någon kanske vet vilket jag syftar på (det jag spelade när jag var liten)?






Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jag fattar inte heller hur man spelar det där spelet! :P kan det vara Kalaha du tänker på?

2010-10-12 @ 11:16:10
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Frida sjöholm

svar: jag är utbytesstundent! :D

2010-10-12 @ 19:33:19
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback