Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tadaa..

Måndag idag.. hade världens huvudvärk imorse, så Ronny fick gå upp med barnen.
Jag ska ju ändå orka ta hand om barnen hela dagen själv, han ska bara sitta på jobbet..
han jobbar kväll denna vecka, jobbigt.. ska bli spännande att se hur det går ikväll när Hugo ska sova..
ibland får vi ju lov att ligga bredvid han för att han ska somna.
och tvillingarna är alltid vakna på kvällen så..
ja vi får se.

Ska åka och handla senare, ska posta napparna och traderavinster också.

Idag är det riktigt tråkigt väder ute, lite regn, blåsigt, grått..
Så förutom att handla ska vi bara va hemma.
Nån som vill hälsa på får gärna göra det :D
Kanske någon vill hålla mig sällskap någon kväll denna vecka :)
Är såå trist att sitta här själv, ja nu har jag ju tvillingarna som är vakna men ändå..
Är ju ingen idé att jag lägger mig,
jag vaknar för minsta lilla ljud och har så svårt att somna om,
så om jag lägger mig och vaknar när Ronny kommer hem vid 23.30 så kommer jag inte kunna somna på några timmar igen,, så då får jag ändå mer sömn om jag håller mig vaken tills han kommer hem och sover bra sen.

Dagis är stängt idag så Hugo får en lite tråk dag. men imorgon ska han dit och leka igen :)

Kommentarer
Postat av: Catte

Jag kan komma och våldgästa dig någon dag om du vill och har tid? :)



ja 7500:- är verkligen inte värt pengarna tycker jag, då kan man lika gärna skaffa hus. :P

men lite större hade ju inte varit fel, så ungarna kan få varsitt rum.



här är det bara bra, hade lite tråkigt idag så möblera om här hemma. Håller tummarna för att inte karln blir sur när han kommer hem nu. ^^ hehe



kramar

2010-10-18 @ 14:51:50
URL: http://crazymee.webblogg.se/
Postat av: Ellie

Hoppas det går bra nu när du blir själv.

Kul, kanske man får ett par nappar på posten snart då :)

Provade beställa fler namnnappar häromdagen men gick inte att genomföra betalningen :(

Hoppas det kommer igång snart!



Kram

2010-10-18 @ 15:28:24

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback