Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tattoos

God morgon!
Hugo är på dagis och jag sitter här. Max och Vincent sover.
På tvn är det Vakna med the voice..
Dom pratade om tatueringar.
Hur tacky det faktiskt kan se ut..
Jag håller med. Det borde vara åldersgräns typ 20 för att få tatuera sig tycker jag :p
många gör sin tatuering när dom är unga, och säger sen "åå man blir beroende och måste göra fler".
Så gör dom många helt meningslösa tatueringar bara för att liksom, för att dom tror dom får mer status.
Man blir inte beroende.. Inte jag iaf.
Jag gjorde min när jag var 19, jag ville också göra fler men gjorde inte det och idag är jag glad att jag inte gjorde någon mer!
Det här är bara vad jag tycker, alla tycker olika..

Men när man är så pass ung så gör man mycket som man kommer ångra efter typ 5 år..
Hade jag gjort fler hade jag ångrat mig, tycker inte det är så snyggt med tatueringar på typ varje kroppsdel man har.

Jag har tänkt göra en till, med mina barns namn.
Men ingen mer.
Det är iaf en betydelsefull tatuering.

Det är ändå en grej man ska ha resten av livet.
Det är stor skillnad på att vara 19 och 39. :p
Det som var snyggt och coolt då kanske man tycker är asfult efter några år..
(nu menar jag såna meninsglösa tatueringar..)

Nu ligger Vincent och tittar på mig och skrattar, sötnos!
Ska ägna mig åt han en stund :)
Max sover fortfarande.

Puss & hej


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback