Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tisdag

Usch vilken trög morgon..
Barnen sov ända till nästan 8, tvillingarna fick mat & Hugo en macka..
han äter knappt frukost men man måste ju erbjuda nåt iaf. IFALL han äter :)
Sen somnade Max & Vincent och jag & Hugo har legat och tittat på Pettson och Findus :)
Hade verkligen ingen lust att gå upp.. men man måste ju..

Har fått så jäkla ont på vänster sida mellan typ höften & naveln.
Vet inte om det är mensvärk eller nåt, men så har aldrig mensvärk varit åt mig förut.


Hugo är hemma från dagis idag också, är lite täppt i nästan men pigg ändå, så ska ringa dagis och se vad dom säger, om han ska dit imorgon..
Vill ju inte smitta ner andra om det är nåt, men alla är ju småförkylda nu så det går nog inte att undvika..
Ja vi får se.

Ska köpa lite glass som han ska ha med sig på torsdag iaf, han fyller ju på lördag men dom får lite gottis till torsdagen :)

Om han nu inte blir sämre såklart!

Nu ska jag fylla på mobilen sen betala lite räkningar..
åh vad jag längtar tills Ronny får full lön igen,
denna månad får han ingen lön och bara halv föräldrapenning så det är tajtare än på länge..
usch vad jag hatar pengar.
Mina ynka 4100 kr är ingenting när man har 3 barn..
men men vi överlever väl ändå :p



Ha de bra!
Puss & Hej


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback