Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tisdag

Guud va trött jag var när klockan ringde idag.. det är såna här dagar man saknar tiden för typ en vecka sen, då jag faktiskt hade ett annat val, att Ronny kunde gå upp med barnen :p

Men när jag väl har kommit upp så går det bra.

Ronny skrev schema igår på jobbet, han får ju välja lite själv hur han vill ha det.
Så from nästa vecka är det kväll, dag, morgon, morgon.
Ganska nice.
Kvällsveckorna är lite jobbiga, men då är han ledig på Fredagar iaf.
Dags veckorna är jobbigast..
Men ganska skönt att det blev två morgon veckor.


Hugo blev lika glad idag igen när vi skulle till dagis,
han trivs verkligen där och jag gillar avdelningen mycket.

Just nu sover Max & Vincent.
Jag sitter här.. vet inte vad jag ska göra..
igår sov dom i vagnen ända från lämning på dagis till hämtningen..
jag kanske skulle ha vilat lite..
men jag tycker inte om att vila på dagen..
då blir jag så seg..




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback