Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ye ye

God morgon!

Alla 3 barn sov till ca 8.30 idag, skönt!
Men åh, jag hade världens roligaste dröm, hatar att vakna när man drömmer nåt bra :)

Ska göra lite frukost åt mig & Hugo, sen kommer mamma en sväng, ska hjälpa henne med en grej.
Sen går vi till Adde & Kerstin och hälsar på. :)

Fan jag börjar bli festsugen,, det var 2 månader sist.. kanske är dags att gå ut lite snart!
Men jag har inte tid än på några veckor..
fullt upp denna helg, sen nästa helg fyller Hugo 3 år! :)
Då blir det massa kalas :D
Har inte ens hunnit posta inbjudningskorten än.. hmm..
ska göra det på måndag, kanske blir lite kort varsel men..

Aja,, skriver mer sen..



Kommentarer
Postat av: madde

sv: haha:D Ja kanske det, de brukar skrika och hålla på rätt mycket va? Fast det är klart, de är ju rätt små än så länge(A) Förutom Hugo då förstås, tre år alltså? :D♥

2010-10-23 @ 19:24:21
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback