Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yey =)

Har haft en jätte trevlig kväll med massa besök :)
Fick 918 kr att handla för också ;)
Så nu ska jag kika igenom partylite katalogen och se om det är nåt som jag vill ha som jag inte har råd med annars :D
Skoj skoj.


Hugo hade jättekul med Lukas :)
Så nu Maria måste vi ses oftare så dom får leka lite, och vi får prata bebis och allt annat :D


Nu ska jag mysa lite med Vincent som ligger på täcket på golvet och pratar för fullt.
Puss Hej



Kommentarer
Postat av: madde

sv: åh, det låter ju rätt logiskt egentligen att göra så eftersom man har ringarna på händerna(A) Fast konstigtnog har jag inte tänkt på det... haha:D Men det funkar finfint med att hänga in de lite fint på de kortare grenarna. Oj, har du tre pojkar? Det låter jobbigt haha:D Jag blir galen av bara EN bror. Hur orkar du? :D♥

2010-10-21 @ 22:25:47
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Vad bra!Jo tack det är okej här, Alicia har feber :(

2010-10-22 @ 09:06:01
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback