Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Busy woman ;)

Idag har det verkligen varit full rulle,, nu är jag helt slut.
Har knappt setat på hela dagen, så nu ska jag bara lata mig resten av kvällen. :)

Jag måste skriva en matlista för oktober också, och skriva inköpslistor, mat, grejer till dopet m.m..
det känns som om allt är ett enda kaos i min hjärna just nu :p
är så mycket som ska göras & så mycket som jag ska ha koll på..

Men snart är dopet över, sen är det några veckor tills Hugo fyller år,
men efter det blir det lugnt ett tag tror jag. :)
Är liksom så jobbigt att bara jag ska ha koll på allt som ska fixas hit & dit,
Ronny är ju karl hehe..
men jag har ju ett kontrollbehov som heter duga så jag törs inte låta han ha ansvar för vissa grejer..


Jag tror även att jag såg pappas katt här ute, den sprang bort i våras nån gång men nu satt den utanför deras gamla lägenhet, mager & såg sliten ut..
dom var hit och ropade lite men den vågade väl inte komma fram när Hugo var med ;p
Ska pröva imorgon igen.
Lilla Prinsen hoppas det är du, det vore lite kul!
Husse saknar dig.


Nu ska jag ta upp lille gnällspiken Vincent & titta på Ensam mamma söker.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag saknar dej med!! :)

2010-09-19 @ 21:29:04
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback