Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dumma jag..

eller säger man dumma mig?.. jaja..

Idag är jag fan ännu mer förkyld, det rinner och rinner och snart borde hela hjärnan ha runnit ur min näsa hahaha.
Och jag är så DUM som jag är att jag inte vilar.
Jag har ju faktiskt möjligheten eftersom Ronny fortfarande är pappaledig och inte måste iväg till jobbet.
Men jag vill göra saker på dagarna så att dagarna går fort..
vet inte varför jag vill det men så har det varit ganska länge, jag vill att dagarna ska gå fort, typ som att jag längtar efter nåt som ska hända.. men det gör jag inte..
alltså under graviditeten vill man ju att tiden ska gå fort så man får träffa sin/sina bebis/bebisar..
men nu har jag ju inget framför mig som är sådär kul att se fram emot..
Äh babbel babbel..
Jag måste lära mig att njuta av varje dag och njuta av livet!



Skulle ju till mvc psykologen idag, men jag har avbokat det. Pallar inte att sitta där och försöka prata allvar och va dyngförkyld.. så jag fick en ny tid istället.


Jag längtar såå tills vi har en ny dator så jag kan lägga ut bilder igen!
Och spela Bejeweled på facebook haha.
Ingenting funkar på den här gamla datorn..


Har iaf lite gamla bilder på den här datorn..
från när Hugo var liten.
På bilden är det Hugo & hans gudföräldrar. Min syster & min storebror :)
Adde & jag är helsyskon, alltså samma mamma och pappa..
mina andra syskon, 1 syster & 4 bröder är mina halvsyskon.
Men jag är faktiskt jätteglad att jag har Adde, han förstår vissa saker som ingen annan förstår.
Och han är en jättebra morbror & gudfar :)



Liten Hugo :)


Pappa Ronny & Hugo :)


Min lilla Luddemisse, tänk att det är 1 ½ år sen du dog..
Jag kommer aldrig glömma den dagen då jag fick lov att avliva min älskade misse.
Matte saknar dig. ♥


Hugo glad :D  typ sommaren 2008.




Puss & hej

Kommentarer
Postat av: FAAKIE

söta bilder!

2010-09-13 @ 12:26:45
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Taack :) , vilka söta pojkar du har! hur var första tiden som 3barns mamma?

jag är lite spänd inför det , hur sömnen blir och allt de där. 2 barn tycker inte jag är någon big deal visst är det tufft ibland men det går.

kramar.

2010-09-13 @ 12:27:13
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Vilka fina pojkar du har! Hur går livet som 3-barnsmamma?

Svar: Ja, Darins senate album är faktiskt förvånadsvärt bra :)

2010-09-13 @ 12:54:28
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Jessica

Shit vilken cool hårfärg jag hade där! Kände inte igen mig själv först :P haha

2010-09-13 @ 17:46:23
URL: http://jessicaspaennar.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback