Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hemma!

Kom nyss hem. Visst vart han fin? (se inlägget nedan)
Skönt om inte annat, med kortare hår. Ovant, Hugo ÄR ju fluff ;)
men lite variation skadar inte.

Jag tog före och efter bild men kan ju inte lägga ut det, hoppas vi har råd denna månad att köpa ny dator.. jag vill kunna lägga ut bilder & framkalla & skriva ut igen.
Älskar att sitta och fixa i barnens "mina första år" - böcker och vill ju sätta i foton där :)


Han fick en bil eftersom han var så snäll, då kanske han är lika snäll nästa gång han ska klippas också hehe :)
Nej då men nästan alla hans bilar är ju sönder, så lite nytt behövs..
Nästa månad fyller han ju 3 år, vi har tänkt köpa en radiostyrd bil eftersom hans förra har gått sönder,
det fanns en cars-radiostyrd bil, finns den kvar nästa månad ska jag köpa den,, har inte råd nu..
Det finns även massa Toy Story leksaker, såna vill han också ha i present :)
Och allt med cars & Rorri såklart.
Så nästa gång vi får pengar ska jag/vi shoppa lite födelsedagspresenter! :D
Bra att han fyller den 30e, efter löningen hehe..


Har även hämtat nyckeln till bystugan idag.. mamma kommer hit efter jobbet så ska vi duka så det är klart tills imorgon.
Vi ska ju ha fikat där, vi fick inte plats i Andreasgården :p
Men det blir bättre så, så slipper man stressa med allt..
duka idag, ta dit allt fikabröd & tårtorna imorgon innan dopet,
sen behöver vi inte städa förräns på söndag och då ska nyckeln lämnas tillbaka.


Det blir nog bra det här! :)


Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

aa nästan vikarbyn bor jag :)

2010-09-24 @ 14:21:44
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback