Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jahapp..

Nu har datorn gått sönder.
Eller inte datorn men laddar-uttaget i datorn, det har lossnar en grej där så det går inte att ladda den..
Vi fick igång gamla skiten idag, får se hur länge den håller..

Vi borde väl köpa en ny dator men för vilka pengar då?..
Varför ska allt gå sönder hela tiden,, speciellt när vi har som minst pengar.
först kameran, sen tvn, och nu datorn inom loppet av 2 månader. suck.


Så hör ni inget av mig på ett tag så vet ni varför.
Får se om vi har råd att köpa en ny dator i oktober eller november.
men annars finns jag på mobilen :)

Fredag idag också, jag ska faktiskt ut & parta lite, antingen ikväll eller imorgon,
ska bli kul & inte minst skönt att komma hemifrån lite!
Barnen har det bra hemma med sin pappa :)
han är ju hemifrån typ varje dag när han är på körskolan och snart börjar han jobba,
så nu är det min tur att få göra nåt annat.


Ha de bra! Hej hej


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback