Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kärlek.

Har haft en jättebra dag!
Linda har varit här, vi gick även och åt pizza, gud va gott de var, var så längesen jag åt nåt sånt.
En tutti frutti på pizzerian bredvid Willys är goda grejer, med beasås till ;)

Är så roligt att umgås med dig gumman!! Love you!



Ronny har varit och gjort halkbanan idag.
Det gick bra :)

Imorgon är det fullt upp,, Hugo ska klippas 9.30.
Kl 10 ska Ronny hämta nyckeln till bystugan (jag är ju hos frisören med Hugo).
Sen ska det bakas kakor & vi ska duka och sånt, så slipper vi det på lördag förmiddag.
Börjar bli nervös inför dopet, hatar att stå där framme framför så många..
Men det kommer gå så bra så.
Tur att det är fler som ska stå där ;)
Jag, Ronny, Mattias, Andreas, Jessica & Sandra. Och Hugo om han vill, Max & Vincent såklart :)
Skönt med två gudmödrar och två gudfädrar (säger man gudfädrar?? Lät så konstigt..)
Vet många som har många, man behöver inte ha bara 1 gudmor och 1 gudfar :p


Ångrar att jag bjöd vissa faktiskt, vissa kommer med spydiga jävla kommentarer om allt..
jag trodde ni var mina vänner men..
är trött på att ha "vänner" som beter sig som svin,
som jag har skrivit förut, det är tur att jag har några få som verkligen är mina vänner!
Ni betyder guld!

Jag är för snäll & godtrogen, jag borde bli lite mer bitch som så många andra är där ute.
Annars överlever man knappt i detta samhälle!

Jaja, nog om det.

Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Catte

Nää tyvärr har världen blivit bra ond! =/

Ignorera dom taskiga "vännerna" om dom kommer och tänk bara på att det är din och din familjs dag och ingen ska få förstöra den! =)

2010-09-24 @ 10:33:16
URL: http://crazymee.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback