Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måndag kväll.

Sitter här samtidigt som vi tittar på Ullared..
Dom gifte sig på Ullared idag,, skulle ni kunna gifta er där? Hehe.
Det skulle faktiskt inte jag :p
Liite mer romantiskt skulle jag vilja ha det.


Imorgon kommer prästen som ska döpa tvillingarna,
vi ska prata psalmer och sånt..
Det är samma präst som döpte Hugo tror jag.

Sen tvättid igen.. har inte lika mycket tvätt som igår men lika bra att tvätta det så man får det gjort :)
Måste gå och titta på tapeter nån dag till tvillingarna & Hugo´s rum.
Längtar tills tvillingarna sover i sitt eget rum, att ha sängarna där kommer göra så att det känns mer som ett barnrum.. nu ligger det bara lite grejer där inne, man använder knappt rummet liksom..

Ska ta hit andra tvillingvagnen också, den vi har nu går ju inte in genom dörren.
och bebisarna väger mer och mer och att ta sig ut med liggdelen och sätta fast den på vagnen är krångligt.. HOPPAS verkligen att andra vagnen går in genom dörren så man bara kan sätta i bebisarna och rulla ut.. det är mer en sittvagn, men dom kan ligga där i också.
Den duger ju iaf när jag ska krångla mig iväg på morgonen när Hugo börjar på dagis.
Blir nog krångligt med 3 barn i början tills man vant sig så det vore enklare med en enklare vagn.
Tur att jag har världens snällaste kusin som gav oss den, en babytravel tvillingvagn :)
Hennes tvillingpojkar har ju vuxit ur den..

Gud va skönt det ska bli med lite mer rutiner!
Ronny jobbar, Hugo ska till dagis.. det blir lite mer vardag över det hela.. nu rullar dagarna bara på..
jag behöver rutiner i mitt liv,, till en viss del iaf,, annars blir jag lätt deppig & förvirrad haha..
Sen när Hugo är lämnad på dagis varje morgon ska jag ta mig en morgonpromenad, när jag & tvillingarna ändå är påklädda och ute liksom.
:)



Nu ska jag se på tv.
Puss & hej



Hittade en mapp med lite fjolliga bilder i :p



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback